Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

این اولیش

اینم دومیش


نظرات شما عزیزان:

kasko
ساعت19:50---1 بهمن 1390
اين خواهرشه يا خودش؟

مریم بلوم
ساعت20:17---4 مهر 1390
خوبن

stella
ساعت12:07---13 تير 1390
خب آره ولی دیدم شبیه اون شخصیته ولی کمی تغییر روش انجام دادم و به هزار زحمت این عکس رو پیدا کردم شاید 3 ساعت تو سایت دیوانت آرت بودم بزارتورو خداااااااااا

ST.star
ساعت10:59---13 تير 1390
Stella جون اون عکسی که دادی...


راستشو بگو خودت درست کردی؟اخه انگار مال عکس های دویانتارته ارمشم روش هست...آرم دویانتارت اگه با پینت یا فتوشاپ روش کار بشه از بین میره ولی اینی که تو دادی ارمش صحیح و سالم روشه یعنی بعد از این که درست شده ارمشو روش زدن...اگه من باور کنم خودت درست کری فکر نکنم بقیه باور کننا...


ST.star
ساعت10:59---13 تير 1390
استلا جون اون عکسی که دادی...
راستشو بگو خودت درست کردی؟اخه انگار مال عکس های دویانتارته ارمشم روش هست...آرم دویانتارت اگه با پینت یا فتوشاپ روش کار بشه از بین میره ولی اینی که تو دادی ارمش صحیح و سالم روشه یعنی بعد از این که درست شده ارمشو روش زدن...اگه من باور کنم خودت درست کری فکر نکنم بقیه باور کننا...


الین
ساعت20:03---10 تير 1390
سلااااااااااااااااام.....دلتون واسم تنگ نشده بود؟؟؟به هر حال من اومدم و آپم...

استلا
ساعت19:49---10 تير 1390
خیلی خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Stella ׀ تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com